Nazwa zadania:
Dysponent:
Zarząd Dróg Miejskich
Ogólny opis zadania:
Celem zadania inwestycyjnego jest budowa dróg na osiedlu Zieliniec. Wykonanie dokumentacji zostanie podzielone na dwa odrębne zakresy:
1. W ramach zadania opracowana zostanie dokumentacja projektowa dla budowy ulicy Krośniewickiej, oraz brakującego odcinka ulicy Świętowidzkiej od strony ulicy Warszawskiej.
2. Uzyskanie dokumentacji projektowej dla ulicy: Sobolowej, Starkowskiej, Warpińskiej (od ul. Zieliniec do ul. Arkońskiej) i Zdunowskiej.
Terminy:
- wrzesień 2019 r. – planowany termin ogłoszenia przetargu na wykonanie dokumentacji projektowej
- grudzień 2020 r. – planowany termin odbioru dokumentacji projektowej
Aktualny stan realizacji:
- Trwają przygotowania do ogłoszenia przetargu na wykonanie dokumentacji projektowej.
Źródła finansowania:
Środki własne Miasta Poznania
Tagi:
Załączniki:
Data publikacji: 19-08-2019
Aktualizacja: Łukasz Dolata
Data aktualizacji: 19-08-2019