Nazwa zadania:
Dysponent:
Zarząd Dróg Miejskich
Ogólny opis zadania:
Celem zadania jest opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej, która umożliwi realizację robót budowlanych polegających na budowie infrastruktury rowerowej na ul. Dmowskiego, na odcinku pomiędzy ulicami Miedzianą i Klaudyny Potockiej.
Poglądowy schemat z lokalizacją inwestycji dostępny jest TUTAJ
Terminy:
- sierpień 2019 r. – planowany termin ogłoszenia przetargu na wykonanie dokumentacji projektowej
- czerwiec 2020 r. – planowany termin odbioru dokumentacji projektowej
- październik 2020 r. – planowany termin uzyskania decyzji ZRID
Aktualny stan realizacji:
- Trwają przygotowania do ogłoszenia przetargu na wykonanie dokumentacji projektowej
Źródła finansowania:
Środki własne Miasta Poznania
Tagi:
Autor: Łukasz Dolata
Data publikacji: 09-04-2019
Aktualizacja: Łukasz Dolata
Data aktualizacji: 17-07-2019