Pełnienie nadzoru inwestorskiego wielobranżowego nad robotami budowlanymi przebudowy obiektów inżynierskich w ciągu ul. Krzywoustego (DK11) nad ul. Inflancką i ul. Chartowo w Poznaniu

POZNAŃSKIE INWESTYCJE MIEJSKIE SP. Z O.O.

al. Niepodległości 27, 61-714 Poznań, woj. wielkopolskie
kontakt: telefon 61 884 20 10, fax 61 866 60 04
email: zamowienia.publiczne@pozim.pl
www.pozim.pl
rodzaj zamawiającego - szczebel regionalny/lokalny

ogłasza:

przetarg nieograniczony pn. Pełnienie nadzoru inwestorskiego wielobranżowego nad robotami budowlanymi przebudowy obiektów inżynierskich w ciągu ul. Krzywoustego (DK11) nad ul. Inflancką i ul. Chartowo w Poznaniu

Poznańskie Inwestycje Miejskie Spółka z o.o. z siedzibą w Poznaniu (Inwestor Zastępczy) działa w imieniu i na rzecz Miasta Poznania na podstawie Zarządzenia nr 135/2014/P Prezydenta Miasta Poznania z dnia 13 marca 2014r. w sprawie zasad zlecania i rozliczania z realizacji zadań powierzonych do wykonywania aktem założycielskim spółce Poznańskie Inwestycje Miejskie spółka z ograniczona odpowiedzialnością z siedziba w Poznaniu, a także pełnomocnictwa z dnia 21 maja 2014r. udzielonego spółce przez Prezydenta Miasta Poznania w celu realizacji zadań inwestycyjnych oraz Wskazania do Realizacji przekazanego przez jednostkę budżetową Miasta Poznania – Zarząd Dróg Miejskich w Poznaniu – dysponenta środków z budżetu Miasta Poznania przeznaczonych na sfinansowanie przedmiotowego zadania inwestycyjnego. W zakresie przygotowania i przeprowadzenia procedury udzielenia zamówienia publicznego Inwestor Zastępczy działa jako Pełnomocnik na podstawie art. 15 ustawy Prawo zamówień publicznych. Dla potrzeb niniejszego postępowania przewidziane w ustawie Prawo zamówień publicznych oraz ogłoszeniach dot. postępowania, odwołania do „Zamawiającego”, dot. każdorazowo Inwestora Zastępczego - Poznańskie Inwestycje Miejskie Spółka z o.o.

Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje i specyfikację istotnych warunków zamówienia: 

Poznańskie Inwestycje Miejskie Sp. z o.o., al. Niepodległości 27, 61-714 Poznań, Zespół Zamówień Publicznych, do kontaktów: Zespół ds. Zamówień Publicznych, tel. 61 884 20 16, faks 61 884 20 36

Adres, pod którym zamieszczona jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: 
Oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy złozyć w/u: 

Taki jak w nagłówku.

Opis przedmiotu zamówienia: 

Pełnienie nadzoru inwestorskiego wielobranżowego nad robotami budowlanymi przebudowy obiektów inżynierskich w ciągu ul. Krzywoustego (DK11) nad ul. Inflancką i ul. Chartowo w Poznaniu

Zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 ustawy PZP: 

Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień uzupełniających (do 30% wartości zamówienia podstawowego), w przypadku zaistnienia przesłanek określonych w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Miejsce wykonania robót, usług lub miejsce dostaw: 

Poznań

Kwalifikacja według wspólnego słownika zamówień: 

główny przedmiot: 71520000-9 Usługi nadzoru budowlanego

Dopuszcza się złożenie oferty częściowej: 
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: 
Nie
Wielkośc lub zakres zamówienia: 

Wartość zamówienia przekracza kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 Ustawy. Szczegółowy zakres zamówienia wskazany w SIWZ wraz z załącznikami.

Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 

Nadzór inwestorski nad robotami od dnia podpisania umowy o udzielenie zamówienia publicznego do uzyskania pozwolenia na użytkowanie, końcowego rozliczenia i odbioru końcowego dokonanego przez Zamawiającego - 30.06.2018 r.

Wymagane wadium: 

Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia Wadium w kwocie 29.000,00 pln.

Warunki uczestnictwa: 

Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne:

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy:
1.1. którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24
ust. 1 Ustawy.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia wykazują brak podstaw
do wykluczenia z postępowania wobec każdego z nich.
1.2. którzy spełniają warunki dotyczące:
a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania:
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia łącznie wykazują spełnianie warunku dotyczącego posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
b) posiadania wiedzy i doświadczenia:
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wykazują łącznie spełnienie warunku dotyczącego posiadania wiedzy i doświadczenia.
c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
I. Wykonawca musi wykazać, że dysponuje osobami, które wykonywać będą funkcje:
1. Koordynator Zespołu Inspektorów Nadzoru - osoba posiadająca: 1) uprawnienia budowlane w specjalności inżynieryjnej mostowej bez ograniczeń wydane na podstawie ustawy z dnia 07 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2013r. poz. 1409 ze zm.) oraz 2) minimum 10 - letnie doświadczenie na stanowisku Koordynatora budowy i/lub Kierownika Zespołu Nadzoru i/lub Kierownika Budowy i/lub Kierownika (Dyrektora) Kontraktu i/lub Koordynatora Zespołu Inspektorów Nadzoru, w tym na min. 2 budowach o wartości robót powyżej 30 mln zł. brutto. Doświadczenie powinno obejmować kierowanie pracą zespołu inspektorów nadzoru min. 5 branż na zadaniu związanym z przebudową układu komunikacyjnego mostowo-drogowego,
2. Inspektor Nadzoru Robót Mostowych - osoba posiadająca:
1) uprawnienia budowlane w specjalności inżynieryjnej mostowej bez ograniczeń wydane na podstawie ustawy z dnia 07 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2013r. poz. 1409 ze zm.) 2) minimum 10 - letnie doświadczenie zawodowe w pełnieniu samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie na obiektach budownictwa mostowego. Wymagane doświadczenie powinno obejmować : a) pracę przy rozbiórce 1 obiektu wieloprzęsłowego - minimum 5 przęseł o konstrukcji z dźwigarów betonowych sprężonych z przęsłem nad linią trakcji elektrycznej, b) pracę przy budowie lub przebudowie (od rozpoczęcia do zakończenia robót lub przez okres minimum 12 miesięcy) min. 2 obiektów wieloprzęsłowych złożonych z minimum 10 przęseł o wartości min. 10 mln zł. brutto każdy w tym jednego obiektu z jezdnią z dwoma pasami ruchu. Jeden z tych dwóch obiektów powinien być zespolony, wielobelkowy z dźwigarami stalowymi blachownicowymi, z poprzecznicami stalowymi, z płytą żelbetową współpracującą, posadowiony na palach wielkośrednicowych z iniekcją podstawy, z przęsłem nad linią trakcji elektrycznej,
3. Inspektor Nadzoru Robót Drogowych: osoba posiadająca: 1) uprawnienia budowlane w specjalności inżynieryjnej drogowej bez ograniczeń wydane na podstawie ustawy z dnia 07 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2013r. poz. 1409 ze zm.) oraz 2) minimum 8 - letnie doświadczenie zawodowe w pełnieniu samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie drogowym, w tym na min. 3 obiektach budownictwa infrastruktury komunikacyjnej o wartości robót drogowych powyżej 3 mln zł. brutto każdy w ramach kompleksowej przebudowy ulicy z uzbrojeniem podziemnym,
4. Inspektor Nadzoru Robót Wod-Kan: osoba posiadająca: 1) uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych wydane na podstawie ustawy z dnia 07 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2013r. poz. 1409 ze zm.) 2) minimum 3 - letnie doświadczenie zawodowe,
5. Inspektor Nadzoru Robót Konstrukcyjno-Budowlanych: osoba posiadająca: 1) uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej wydane na podstawie ustawy z dnia 07 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2013r. poz. 1409 ze zm.) oraz 2) minimum 3 - letnie doświadczenie zawodowe,
6. Inspektor Nadzoru Robót Elektrycznych: osoba posiadająca: 1) uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń wydane na podstawie ustawy z dnia 07 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2013r. poz. 1409 ze zm.) oraz 2) minimum 8 - letnie doświadczenie zawodowe,
7. Inspektor Nadzoru Robót Antykorozyjnych: osoba posiadająca: 1) wykształcenie wyższe kierunkowe w dziedzinie zabezpieczeń antykorozyjnych chemiczne lub inne prowadzące specjalizacje zabezpieczeń antykorozyjnych 2) stwierdzenie przygotowania do nadzorowania robót antykorozyjnych wymagany aktualny Certyfikat kompetencji FROSIO poziom III lub NACE poziom II 3) minimum 10 - letnie doświadczenie zawodowe przy nadzorowaniu zabezpieczenia antykorozyjnych na obiektach mostowych, w tym nadzór 20 000 m2 powłok metalizacyjno- malarskich na dwóch obiektach mostowych,
8. Inspektora Nadzoru Robót Zielonych - osoba posiadająca uprawnienia branżowe wydane przez Naczelną Organizację Techniczną oraz doświadczenie związane z zakładaniem lub nadzorowaniem zakładania terenów zielonych,
9. Technolog Robót Betonowych - osoba posiadająca: 1) minimum 8 letni staż na stanowisku Technologa Robót Betonowych 2) minimum 8 letni staż na stanowisku Kierownika Laboratorium Zakładowego dla betonu w przedsiębiorstwie budowlanym 3) doświadczenie praktyczne nadzoru zabudowy betonu z ostatnich 5 lat - objętość zabudowanych na budowie betonów minimum 15 000 m3, ilość zabetonowanych pali wielkośrednicowych z iniekcją podstawy minimum 400 szt.,
10. Specjalista do Spraw Rozliczeń - osoba posiadająca wiedzę w zakresie prowadzenia rozliczeń inwestycji budowlanych.
Uwaga 1: staż zawodowy ustala się licząc lata kalendarzowe łącznie z rokiem uzyskania uprawnień do roku 2014 włącznie.
Uwaga 2: wymagane uprawnienia budowlane, zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2013r. poz. 1409 ze zm.).
Uwaga 3: Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia funkcji, w przypadku, gdy ta sama osoba posiada wymagane uprawnienia oraz doświadczenie w więcej niż jednej specjalności.
Uwaga 4: za uprawnienia budowlane odpowiadające wyżej określonym uznane zostaną uprawnienia, które wydane zostały na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu - EFTA (strony umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym), z zastrzeżeniem art. 12 a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane oraz ustawy z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2008 r. nr 63, poz. 394).
II. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia łącznie wykazują spełnienie warunku dotyczącego dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
III. Wykazując spełnianie przedmiotowego warunku Wykonawca zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia.
d) sytuacji ekonomicznej i finansowej:
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia łącznie wykazują spełnianie warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej i finansowej.
2. Informacja o oświadczeniach lub dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych:
2.1. W zakresie wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w pkt 1.2., Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące oświadczenie i dokumenty:
a) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 3
do SIWZ.
b) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych
za wykonanie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (wymagania dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zawarto w pkt. 1.2. lit. c) - Wykonawca powinien potwierdzić w składanym Wykazie wszystkie wymagane elementy i zakresy postawionego warunku, w szczególności odnoszące się do kwot, zakresów i elementów doświadczenia).
Wzór wykazu osób zawiera Załącznik nr 4 do specyfikacji.
c) oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
Wzór oświadczenia zawiera Załącznik nr 4 do specyfikacji.
d) pisemne zobowiązanie podmiotów na zasobach których polega wykonawca wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu, których opis sposobu dokonywania oceny spełniania zawarto w pkt 1.2. Dokument składany jedynie w sytuacji polegania na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych.
Wzór zobowiązania zawiera Załącznik nr 5 do niniejszej specyfikacji.
Jeżeli wykonawca wykazując spełnianie warunków, o którym mowa w pkt 9.1.2. niniejszej specyfikacji, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych, zamawiający, w celu oceny, czy wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, żąda dokumentów - zobowiązań - dotyczących w szczególności:
a) zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu,
b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia,
c) charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem,
d) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia.
2.2. W zakresie potwierdzenia nie podlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące dokumenty:
a) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 5 do niniejszej specyfikacji.
b) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 Ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
c) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
d) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
e) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 Ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
f) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 Ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
g) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 Ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Oświadczenie określone w ppkt a) składa Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia lub pełnomocnik Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się
o udzielenie zamówienia.
Dokumenty określone w ppkt b) - g) składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
2.3. Dokumenty podmiotów zagranicznych:
1) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów:
a) o których mowa w pkt 9.2.2. lit. b) - d) i lit. f) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie,
b) o których mowa w pkt 2.2. lit. e) i lit. g) - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8,10 i 11 Ustawy;
2) Dokumenty, o których mowa w pkt. 2.3.1) lit. a) tiret pierwszy i trzeci, oraz dokumenty, o których mowa
w pkt 2.3.1) lit. b) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w 2.3.1) lit. a) tiret drugi, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
3) Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 2.3.1), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. Zapis pkt 2.3.2) stosuje się odpowiednio.
3. Dokumenty podmiotów, na których zasobach polega wykonawca wykazując spełnienie warunków
W przypadku, gdy wykonawca, wykazując spełnienie warunków, o których mowa w pkt 1.2. SIWZ, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Wykonawca przedstawia dokumenty określone w pkt 2.2. - 2.3. SIWZ w odniesieniu do tych podmiotów.
4. Uwagi ogólne dotyczące dokumentów składanych przez Wykonawców:
a) dokumenty są składane w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę;
b) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku podmiotów, na których zasobach polega (na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych) Wykonawca wykazując spełnianie warunków, o których mowa w pkt. 1.2. SIWZ kopie dokumentów dotyczących odpowiednio Wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub te podmioty.
c) dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski;
d) dokumenty nie wymagane niniejszą specyfikacją nie będą przez zamawiającego oceniane.
5. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie weryfikacji oświadczeń / dokumentów wymienionych w pkt 2. SIWZ na zasadzie "spełnia" / "nie spełnia". Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy nie złożyli oświadczeń/dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy do ich uzupełnienia w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Oświadczenia/dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełniania warunków udziału w postępowaniu zostaną wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 Ustawy.
6. Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej:
Zgodnie z art. 26 ust. 2d ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca składa wraz z ofertą, listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej (grupa kapitałowa w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów) albo informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej.
Stosowne oświadczenie w tym zakresie zawiera Załącznik nr 3 do SIWZ - formularz ofertowy- oświadczenia. Wzór listy podmiotów zawiera Załącznik nr 4 do SIWZ.

Tryb udzielenia zamówienia: 
Przetarg nieograniczony
Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: 
  1. Cena (C) 90%
  2. Ilość miesięcy pełnienia nadzoru w okresie rękojmi (L) 10%

KRYTERIUM : Cena (C):Przyznanie punktów w kryterium wg wzoru:Pi(C) = (Cmin /Ci ) x 90gdzie:Pi(C) - liczba punktów, jakie otrzyma badana oferta "i" za kryterium (C)Cmin - najniższa cena oferowana brutto spośród wszystkich badanych ofertCi - cena oferowana brutto badanej oferty "i"90 - maksymalna liczba punktów, jakie może otrzymać oferta "i" za kryterium (C). Obliczona liczba punktów dla oferty złożonej przez danego Wykonawcę wynikająca ze wzoru zostanie zaokrąglona do dwóch miejsc po przecinku.KRYTERIUM : Deklarowana ilość miesięcy pełnienia nadzoru w okresie rękojmi na roboty budowlane ujęta w cenie oferty (L):Przyznanie punktów w kryterium wg następujących zasad:-- pełnienie nadzoru w okresie rękojmi 48 miesięcy - 10 pkt-- pełnienie nadzoru w okresie rękojmi 36 miesięcy - 6 pkt -- pełnienie nadzoru w okresie rękojmi 24 miesięcy - 2 pkt -- pełnienie nadzoru w okresie rękojmi 12 miesięcy - 0 pkt Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą sumę punktów wyliczoną w oparciu o wzór:Pi = Pi(C) + Pi(L)gdzie:Pi - łączna ocena punktowa badanej oferty "i"Pi(C) - liczba punktów, jakie otrzyma badana oferta "i" za kryterium (C)Pi(L) - liczba punktów, jakie otrzyma badana oferta "i" za kryterium (L) 

Numer referencyjny nadany przez zamawiającego: 
zamawiającego: PIM/02/15/ZP9/XIX
Warunki uzyskania specyfikacji oraz dodatkowych wyjaśnień: 

Dostępna do: 29 kwietnia 2015 r. godz. 12:00

Termin składania ofert lub wniosków: 
29/04/2015 - 12:00
Termin związania ofertą: 
60 dni
Data, godzina, miejsce otwarcia ofert: 

2015-04-29 godz. 12:05 siedziba Zamawiającego

Dotyczy projektu finansowanego ze środków UE?: 

Nie

Data zamieszczenia ogłoszenia w BZP/przekazania do UOPWE: 
20/03/2015
Data publikacji: 21-03-2015
Aktualizacja: Artur Pieczykolan
Data aktualizacji: 18-06-2015