Dokończenie robót termomodernizacyjnych na zadaniu Termomodernizacja obiektu Szkoły Podstawowej nr 23 w Poznaniu ul. Norwida 21

POZNAŃSKIE INWESTYCJE MIEJSKIE SP. Z O.O.

al. Niepodległości 27, 61-714 Poznań, woj. wielkopolskie
kontakt: telefon 61 884 20 10, fax 61 866 60 04
email: zamowienia.publiczne@pozim.pl
www.pozim.pl
rodzaj zamawiającego - szczebel regionalny/lokalny

ogłasza:

przetarg nieograniczony pn. "Dokończenie robót termomodernizacyjnych na zadaniu Termomodernizacja obiektu Szkoły Podstawowej nr 23 w Poznaniu ul. Norwida 21"

Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje i specyfikację istotnych warunków zamówienia: 

Tak jak w nagłówku.

Adres, pod którym zamieszczona jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: 
Oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy złozyć w/u: 

Tak jak w nagłówku.

Opis przedmiotu zamówienia: 

Przedmiotem zamówienia jest dokończenie robót termomodernizacyjnych na zadaniu Termomodernizacja obiektu Szkoły Podstawowej nr 23 w Poznaniu ul. Norwida 21.
Wykonanie robót budowlanych pn. Termomodernizacja obiektu Szkoły Podstawowej nr 23 w Poznaniu ul. Norwida 21 było przedmiotem postępowania ogłoszonego w Biuletynie zamówień publicznych nr 322826 – 2015 z dnia 27/11/2015r. Zamawiający rozwiązał umowę z wybranym Wykonawcą w trakcie realizacji w.w. zamówienia. Zamawiający załącza dokumentację techniczną z w.w. postępowania. Dnia 05/08/2016r. Zamawiający udzielił zamówienia na wykonanie prac zabezpieczających koniecznych do umożliwienia użytkowania obiektu szkolnego od dnia 01/09/2016r. W niniejszym postępowaniu Zamawiający zamierza wyłonić Wykonawcę dla pozostałego zakresu prac określonego załączonym do SIWZ przedmiarem, stanowiącym podstawę wyceny oferty.

Przedmiot zamówienia opisany wg Wspólnego Słownika Zamówień: CPV – 45214210-5 roboty budowlane w zakresie szkół podstawowych.

Szczegółowy  opis  przedmiotu  zamówienia zawarty  jest  w dokumentacji będącej załącznikiem do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ).

Przedmiot zamówienia obejmuje także usługi związane z wykonywanymi robotami budowlanymi

Zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 ustawy PZP: 

Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień stanowiących nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego, polegających na powtórzeniu podobnych robót budowlanych - art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. udzielenie zamówień nastąpi poprzez zawarcie umów, których zapisy zostaną sformułowane w oparciu o istotne postanowienia umowy dla zamówienia podstawowego

Miejsce wykonania robót, usług lub miejsce dostaw: 

Poznań

Kwalifikacja według wspólnego słownika zamówień: 

– 45214210-5 Roboty budowlane w zakresie szkół podstawowych

Dopuszcza się złożenie oferty częściowej: 
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: 
Nie
Wielkośc lub zakres zamówienia: 

Wartość zamówienia nie przekracza kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych. Szczegółowy zakres zamówienia został wskazany w SIWZ wraz z załącznikami.

Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 

Zamawiający określa następujące etapy realizacji zamówienia:  

  • ETAP I – montaż stolarki okiennej i drzwiowej (demontaż wraz z utylizacją starej stolarki, montaż nowej stolarki wraz z obrobieniem ościeży wewnętrznych) -  40 – dni kalendarzowych od dnia podpisania Umowy,
  • ETAP II – zakończenie robót budowlanych - 55 – dni kalendarzowych od dnia podpisania Umowy,
  • ETAP III - zakończenie realizacji Przedmiotu Umowy - 70 dni od dnia podpisania umowy
Wymagane wadium: 

Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia Wadium w kwocie 15.000,00 pln

Warunki uczestnictwa: 

I. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy:

1. nie podlegają wykluczeniu,
2. spełniają następujące warunki dotyczące:

2.1 kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej:

Zamawiający nie stawia warunku w w.w. zakresie.

2.2 sytuacji ekonomicznej lub finansowej:

Zamawiający nie stawia warunku w w.w. zakresie.

2.3 zdolności technicznej lub zawodowej.

(1) Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie), wykonał należycie: co najmniej 2 roboty budowlane termomodernizacyjne o wartości każdej z nich nie mniejszej niż 700.000,00 pln brutto.

(2) Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował:

1) kierownikiem budowy – osoba posiadająca uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno- budowlanej bez ograniczeń zgodne z ustawą z dnia 07 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2013 poz. 1409, ze zm.) oraz posiadająca doświadczenie w kierowaniu i nadzorowaniu co najmniej 2 robotami budowlanymi termomodernizacyjnymi o wartości każdej z nich nie mniejszej niż 700.000,00 pln brutto;
2) kierownikiem robót – osobą posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń zgodne z ustawą z dnia 07 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2013 poz. 1409, ze zm.) w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych oraz cieplnych.

Zamawiający nie dopuszcza łączenia funkcji kierownika budowy z funkcją kierownika robót..

3. Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
4. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 2., w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.
5. Zamawiający jednocześnie informuje, iż „stosowna sytuacja” o której mowa w pkt 4. wystąpi wyłącznie w przypadku kiedy:

5.1 Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów udowodni zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.

5.2 zamawiający oceni, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13–22 i ust. 5 pkt 1 ustawy

5.3 w odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.

5.4 z zobowiązania lub innych dokumentów potwierdzających udostępnienie zasobów przez inne podmioty musi bezspornie i jednoznacznie wynikać w szczególności:

- zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu;

- sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia;

- zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego;

- czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą.

6. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo w formie pisemnej (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) należy dołączyć do oferty.
7. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunki określone w pkt 2.3 musi spełniać co najmniej jeden Wykonawca samodzielnie lub wszyscy wykonawcy łącznie.
8. Zamawiający wykluczy z postępowania wykonawców:

8.1 którzy nie wykazali, spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 9.2

8.2  którzy nie wykażą, że nie zachodzą wobec nich przesłanki określone w art. 24 ust. 1 pkt 13-23 ustawy

8.3. wobec których zachodzą przesłanki określone w art. 24 ust. 5 pkt 1 Ustawy.

 

II. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy:

1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, określonych w Pkt I. powyżej oraz wykazania braku podstaw do wykluczenia, wykonawcy muszą złożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty:

1.1 aktualne na dzień składania ofert oświadczenia w zakresie wskazanym w Załączniku nr 6 i 7 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniach będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Oświadczenia te Wykonawca składa zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 6 i 7 do SIWZ.

1.2 W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie, o którym mowa w pkt 10.1.1 składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te mają potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.

1.3 Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w pkt .1.1.

1.4 zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w pkt I.5.1 i I.5.4 SIWZ – jeżeli Wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego.

2. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy, jest zobowiązany do przekazania zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 11 do SIWZ.

3. Dokumenty składane na wezwanie zamawiającego.

Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie, aktualnych na dzień złożenia, następujących oświadczeń lub dokumentów:

a) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
b) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
c) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Ustawy;
d) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty, sporządzonego zgodnie z Załącznikiem nr 8 do SIWZ;
e) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, sporządzonego zgodnie z Załącznikiem nr 9 do SIWZ;
f) dokumentów dotyczących podmiotu trzeciego, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby, warunków udziału w postępowaniu – jeżeli Wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego.

4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 3 a-c) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:

- nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 4 zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Terminy określone w pkt 4 stosuje się.

5. Jeżeli Wykonawca nie złoży oświadczeń, o których mowa w II.1 SIWZ, oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 Ustawy, lub innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez zamawiającego wątpliwości, zamawiający wezwie do ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub do udzielenia wyjaśnień w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub udzielenia wyjaśnień oferta wykonawcy podlegałaby odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
6. Jeżeli Wykonawca nie złoży wymaganych pełnomocnictw albo złożył wadliwe pełnomocnictwa, zamawiający wezwie do ich złożenia w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
7. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku innych podmiotów, na zasobach których Wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ustawy lub kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawcy lub tych podmiotów, mogą być poświadczane za zgodność z oryginałem przez wykonawcę albo te podmioty albo wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego- odpowiednio, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą.
8. Oświadczenia dotyczące wykonawcy/wykonawców występujących wspólnie i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca na zasadach określonych w art. 22 a Ustawy składane są w oryginale. Dokumenty inne niż oświadczenia składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Zobowiązanie, o którym mowa w pkt I.5.1 i I.5.4 należy złożyć w formie oryginału.
9. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniami na język polski.
10. W przypadku wskazania przez wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w pkt 10 SIWZ w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez wykonawcę oświadczenia lub dokumenty. Jeżeli oświadczenia i dokumenty, o których mowa w zdaniu pierwszym są sporządzone w języku obcym Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia ich tłumaczenia na język polski.
11. Ilekroć w SIWZ, a także w załącznikach do SIWZ występuje wymóg podpisywania dokumentów lub oświadczeń lub też potwierdzania dokumentów za zgodność z oryginałem, należy przez to rozumieć, że oświadczenia i dokumenty te powinny być opatrzone podpisem (podpisami) osoby (osób) uprawnionej (uprawnionych) do reprezentowania wykonawcy/podmiotu na zasobach lub sytuacji, którego Wykonawca polega, zgodnie z zasadami reprezentacji wskazanymi we właściwym rejestrze lub osobę (osoby) upoważnioną do reprezentowania wykonawcy/podmiotu na zasadach lub sytuacji, którego Wykonawca polega na podstawie pełnomocnictwa.
12. Podpisy wykonawcy na oświadczeniach i dokumentach muszą być złożone w sposób pozwalający zidentyfikować osobę podpisującą. Zaleca się opatrzenie podpisu pieczątką z imieniem i nazwiskiem osoby podpisującej.
13. W przypadku potwierdzania dokumentów za zgodność z oryginałem, na dokumentach tych muszą się znaleźć podpisy wykonawcy, według zasad, o których mowa w pkt 7, 11 i 12 oraz klauzula „za zgodność z oryginałem”. W przypadku dokumentów wielostronicowych, należy poświadczyć za zgodność z oryginałem każdą stronę dokumentu, ewentualnie poświadczenie może znaleźć się na jednej ze stron wraz z informacją o liczbie poświadczanych stron.
14. Pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt 11 w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza należy dołączyć do oferty.

Tryb udzielenia zamówienia: 
Przetarg nieograniczony
Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: 
  1. Zamawiający dokona wyboru oferty najkorzystniejszej w oparciu o kryteria:

                a) najniższa cena - waga 60 %,           

                b) okres rękojmi za wady – 10 %

                c) doświadczenie Kierownika budowy – waga 30 %,

    a) Kryterium Cena (C) zostanie ocenione w oparciu o wzór:

    Pi(C) = (Cmin / Ci ) x 100 x 60%

    gdzie:

    Pi(C) – liczba punktów, jakie otrzyma badana oferta „i” za kryterium (C)

    Cmin – najniższa cena oferowana brutto spośród wszystkich badanych ofert

    Ci – cena oferowana brutto badanej oferty „i”

    100 x 60% – maksymalna liczba punktów, jakie może otrzymać oferta „i” za kryterium (C) z uwzględnieniem wagi kryterium.

    Obliczona liczba punktów dla oferty złożonej przez danego Wykonawcę wynikająca ze wzoru zostanie zaokrąglona do dwóch miejsc po przecinku.

    b) Kryterium okres rękojmi za wady – Zamawiający przyzna punkty za udzielone:

                      - 36 miesięcy rękojmi za wady – 0 pkt

                      - 48 miesięcy rękojmi za wady – 5 pkt

                      - 60 miesięcy rękojmi za wady – 10 pkt

    c) Punkty za kryterium „Doświadczenie Kierownika budowy” zostaną przyznane w skali punktowej do 30 pkt, zgodnie z poniższymi zasadami:

    Zamawiający w ramach kryterium Doświadczenie Kierownika budowy będzie przyznawał punkty za doświadczenie osoby wskazanej w Załączniku nr 10 do SIWZ, jako Kierownika budowy zgodne ze złożonym dodatkowym Wykazem doświadczenia do oceny w kryterium. W przypadku, gdy Wykonawca wykaże, że osoba wskazana, jako Kierownik budowy posiada doświadczenie w pełnieniu funkcji Kierownika budowy:

    - na 2 budowach spełniających odpowiedni warunek SIWZ (doświadczenie w kierowaniu i nadzorowaniu robotą budowlaną termomodernizacyjną o wartości nie mniejszej niż 700.000,00 pln brutto) – otrzyma 0 punktów;

    - na 3 budowach spełniających (każda oddzielnie) odpowiedni warunek SIWZ (doświadczenie w kierowaniu i nadzorowaniu robotą budowlaną termomodernizacyjną o wartości nie mniejszej niż 700.000,00 pln brutto) – otrzyma 10 punktów;

    - na 4 budowach spełniających (każda oddzielnie) odpowiedni warunek SIWZ (doświadczenie w kierowaniu i nadzorowaniu robotą budowlaną termomodernizacyjną o wartości nie mniejszej niż 700.000,00 pln brutto) – otrzyma 20 punktów;

    - na 5 budowach spełniających (każda oddzielnie) odpowiedni warunek SIWZ (doświadczenie w kierowaniu i nadzorowaniu robotą budowlaną termomodernizacyjną o wartości nie mniejszej niż 700.000,00 pln brutto) – otrzyma 30 punktów;

    Razem w kryterium Kierownik budowy można uzyskać maksymalnie 30 pkt.

    Wskazany w ofercie Kierownik budowy będzie pełnił swoją funkcję przy realizacji zamówienia objętego niniejszym postępowaniem. Zamawiający dopuszcza zmianę osoby pełniącej funkcję Kierownika budowy, pod warunkiem, że Wykonawca, wykaże, że nowa proponowana osoba posiada nie mniejsze doświadczenie niż wykazane dla Kierownika budowy w złożonej ofercie i formularzu punktów w kryterium.

    Wykonawca zobowiązany jest wskazać doświadczenie Kierownika budowy na wzorze stanowiącym Załącznik nr 10 do SIWZ w sposób precyzyjny. W przypadku, gdy opis doświadczenia będzie niejednoznaczny lub niepozwalający na jego ocenę Zamawiający nie będzie przyznawał punktów za taki opis.

    Uwaga: Dokument złożony w celu poddania ocenie w ramach kryterium „Doświadczenie Kierownika budowy” nie należy do rodzaju dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 oraz art. 25a ust. 1 Ustawy, a tym samym nie podlega przepisom art. 26 ust. 3 i w razie jego nie złożenia Zamawiający nie będzie wzywał wykonawcy do złożenia tego dokumentu. W sytuacji nie złożenia tego dokumentu oferta wykonawcy w ramach przedmiotowego kryterium oceny otrzyma 0 pkt.

  2. Łączna ilość punktów uzyskanych przez ofertę zostanie obliczona według Wzoru:

    K = Kc + Kg + Kd gdzie:

    K – łączna ilość punktów uzyskana przez ofertę,

    Kc – punkty uzyskane w kryterium cena brutto,

    Kg – punkty uzyskane w kryterium długość okresu rękojmi,

    Kd- punkty uzyskane w kryterium Doświadczenie Kierownika budowy

  3. Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z niższą ceną.

Numer referencyjny nadany przez zamawiającego: 
PIM/09/16/ZP37/XLIII
Warunki uzyskania specyfikacji oraz dodatkowych wyjaśnień: 

Dostępna do: 27/09/2016

Termin składania ofert lub wniosków: 
27/09/2016 - 12:00
Termin związania ofertą: 
30 dni
Data, godzina, miejsce otwarcia ofert: 

27/09/2016, godz. 12:05, siedziba Poznańskich Inwestycji Miejskich sp. z o.o.

Dotyczy projektu finansowanego ze środków UE?: 

Tak.

Zadanie dofinansowane jest ze środków Mechanizmu Finansowego EOG w ramach Programu PL04 "Oszczędzanie energii i promowanie odnawialnych źródeł energii"

Data zamieszczenia ogłoszenia w BZP/przekazania do UOPWE: 
12/09/2016
Data publikacji: 12-09-2016
Aktualizacja: Artur Pieczykolan
Data aktualizacji: 28-10-2016