Modernizacja budynku III Liceum Ogólnokształcącego im. św. Jana Kantego ul. Strzelecka 10 w Poznaniu - część I

POZNAŃSKIE INWESTYCJE MIEJSKIE SP. Z O.O.

al. Niepodległości 27, 61-714 Poznań, woj. wielkopolskie
kontakt: telefon 61 884 20 10, fax 61 866 60 04
email: zamowienia.publiczne@pozim.pl
www.pozim.pl
rodzaj zamawiającego - szczebel regionalny/lokalny

ogłasza:

przetarg nieograniczony pn. "Modernizacja budynku III Liceum Ogólnokształcącego im. św. Jana Kantego ul. Strzelecka 10 w Poznaniu - część I"

Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje i specyfikację istotnych warunków zamówienia: 

Tak jak w nagłówku.

Adres, pod którym zamieszczona jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: 
Oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy złozyć w/u: 

Tak jak w nagłówku.

Opis przedmiotu zamówienia: 

Przedmiot zamówienia stanowi wykonanie modernizacji budynku III Liceum Ogólnokształcącego im. św. Jana Kantego przy ul. Strzeleckiej 10 w Poznaniu – (części I zaplanowanych robót) oraz realizacja usług związanych z wykonywanymi robotami budowlanymi i dostawami, zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i sztuki inżynierskiej oraz powszechnie obowiązującymi przepisami prawa.

Prace stanowiące przedmiot zamówienia dotyczą budynku zabytkowego – wpisanego do rejestru zabytków.

Zakres zamówienia obejmuje w szczególności:

- remont budynku „D” zgodnie z udostępnioną przez Zamawiającego dokumentacją, w tym między innymi, roboty polegające na wymianie instalacji C.O wraz z dostawą oraz montażem paneli grzejnikowych, instalacji sieci wody hydrantowej, dostosowane do systemu sygnalizacji pożarowej „SAP” (tylko okablowanie), remont części dachu w miejscach przecieków, remont kominów, sufitów, antresoli z oknem. Po przeprowadzonych pracach remontowych odmalowanie sali gimnastycznej, korytarza, jak i pomieszczeń szatni zgodnie z wynikami badań stratygraficznych;
- zabezpieczenie (klamrowanie) ściany zewnętrznej budynku „C” zgodnie z dokumentacją;
- wymianę podłogi w Auli (pomieszczenie nr 107 wg inwentaryzacji 106) oraz malowanie ścian i sufitu;
- wymianę podłogi w pokoju nauczycielskim pomieszczenie nr 03 w budynku B;
- wymianę stolarki okiennej w budynku „C” na drewniane, ściśle odwzorowujące kształt, wymiary, podziały, profile i detale istniejącej stolarki okiennej w pomieszczeniach nr 110, 111, 210, 2, 2a, 13, 15, 16, 19

Wszelkie roboty powinny być prowadzone w celu przystosowania budynków do obowiązujących przepisów p.poż., instalacja systemu sygnalizacji pożaru dla budynku D, zgodnie z decyzją nr 387/2016 Prezydenta Miasta Poznania, zatwierdzającą projekt budowlany i pozwoleniem na budowę z dnia  02.03.2016 r. z zachowaniem szczególnych warunków zabezpieczenia terenu budowy i prowadzenia robót budowlanych, Pozwoleniem nr 31/2016 na prowadzenie robót budowlanych przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków” z dnia 25.01.201 r. wydanym przez Miejskiego Konserwatora Zabytków w Poznaniu, postanowieniem nr 429/2015 Wielkopolskiego Komendanta Wojewódzkiego Państwowej Straży Pożarnej z dnia 19.01.2016 r.

Roboty budowlane związane z realizacją Zadania inwestycyjnego prowadzone będą w trakcie trwania roku szkolnego, na terenie czynnie działającej placówki oświatowej, tj.: liceum ogólnokształcącego. Przy organizacji robót budowlanych i dostaw Wykonawca zobowiązany jest, w porozumieniu z Dyrekcją III Liceum Ogólnokształcącego, do podejmowania wszelkich działań, które zapewnią zachowanie bezpieczeństwa uczniów i pracowników ww. placówki oświatowej.

Dodatkowe informacje dotyczące szczegółowego zakresu zamówienia zawarte zostały we wzorze umowy – Załączniku nr 1 do SIWZ. Zakresy poszczególnych Etapów realizacji przedmiotu zamówienia zostały określone w Załączniku nr 4 do SIWZ.

Przedmiot zamówienia obejmuje także usługi związane z wykonywanymi robotami budowlanymi.

 

Zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 ustawy PZP: 

Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających w przypadku wystąpienia okoliczności, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. Przedmiot zamówień uzupełniających stanowić będą roboty budowlane lub usługi zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego (powtórzenie tego samego rodzaju zamówień). Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających w szczególności, gdy zajdzie konieczność i/lub potrzeba wykonania zakresów prac nieuwzględnionych w ramach zakresu zamówienia podstawowego, a których wykonanie będzie możliwe poprzez powtórzenie tego samego rodzaju zamówień co przewidziane w ramach zakresu zamówienia podstawowego.

Miejsce wykonania robót, usług lub miejsce dostaw: 

Poznań

Kwalifikacja według wspólnego słownika zamówień: 

Zakres zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych opisanych wg „Wspólnego słownika zamówień” (CPV):

  • 45300000-0 – roboty instalacyjne w budynkach
  • 45000000-7 – roboty budowlane
  • 45100000-8 – przygotowanie terenu pod budowę
  • 45320000-6 – roboty izolacyjne
  • 45400000-1 – roboty wykończeniowe z zakresie obiektów budowlanych.
Dopuszcza się złożenie oferty częściowej: 
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: 
Nie
Wielkośc lub zakres zamówienia: 

Wartość zamówienia nie przekracza kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych. Szczegółowy zakres zamówienia został wskazany w SIWZ wraz z załącznikami.

Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 

Zamawiający określa następujące terminy realizacji przedmiotu zamówienia:

  • zakończenie robót budowlanych (ETAPY I-X) – w nieprzekraczalnym terminie do 184 dni kalendarzowych od dnia podpisania Umowy, z uwzględnieniem ewentualnego skrócenia terminu wykonania wynikającego ze złożonej przez Wykonawcę oferty.
  • zakończenie realizacji przedmiotu Umowy (ETAP XI) – w nieprzekraczalnym terminie do 28 dni kalendarzowych od dnia zakończenia robót budowlanych.
Wymagane wadium: 

Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia Wadium w kwocie 20 000 zł

Warunki uczestnictwa: 

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy:

1.1. którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia wykazują brak podstaw do wykluczenia z postępowania wobec każdego z nich.

1.2. którzy spełniają warunki dotyczące:

a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania:

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku:

Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia łącznie wykazują spełnianie warunku dotyczącego posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.

b) posiadania wiedzy i doświadczenia:

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku:

I. Wykonawca musi wykazać, że wykonał, w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie co najmniej:

a) dwie roboty budowlane polegające na przebudowie/remoncie/modernizacji prowadzone przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru lub inwentarza muzeum będącego instytucją kultury – o wartości 500 000,00 pln netto każda.
b) jedna robotę budowlaną polegającą na przebudowie/remoncie/modernizacji w stale eksploatowanym (czynnym) budynku użyteczności publicznej – o wartości 200 000,00 pln netto.

Za budynki użyteczności publicznej, zgodnie z Polską Klasyfikacją Obiektów Budowlanych, Zamawiający uzna budynki niemieszkalne grup: 121 (tj. hotele i budynki zakwaterowania turystycznego), 122 (tj. budynki biurowe), 123 (tj. budynki handlowo-usługowe), 126
(tj. ogólnodostępne obiekty kulturalne, budynki o charakterze edukacyjnym, budynki szpitali i zakładów opieki medycznej oraz budynki kultury fizycznej).

II. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia łącznie wykazują spełnianie warunku dotyczącego posiadania wiedzy i doświadczenia.
III. Wykazując spełnianie przedmiotowego warunku Wykonawca zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia.

c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku:

I. Wykonawca musi wykazać, że dysponuje osobami, które pełnić będą następujące funkcje:

1) Kierownika budowy – uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej zgodne z ustawą Prawo budowlane (Dz. U.  z 2016r., poz. 290),
2) Kierownika robót w branży sanitarnej – uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodnych i kanalizacyjnych, zgodne z ustawą Prawo budowlane (Dz. U.  z 2016r., poz. 290),
3) Kierownika robót w branży elektrycznej – uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji
i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, zgodne z ustawą Prawo budowlane (Dz. U.  z 2016r., poz. 290).

Każda z osób kierujących robotami budowlanymi musi legitymować się co najmniej 18-miesięcznym udziałem w robotach budowlanych prowadzonych przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru lub inwentarza muzeum będącego instytucją kultury – zgodnie z wymaganiami określonymi w treści art. 37c ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (tekst jednolity Dz. U. z 2014r., poz. 1446 ze zm.).

Uwaga: Zamawiający nie dopuszcza łączenia funkcji kierownika budowy z funkcją kierownika robót.

II. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia łącznie wykazują spełnienie warunku dotyczącego dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.

III. Wykazując spełnianie przedmiotowego warunku Wykonawca zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia.

d) sytuacji ekonomicznej i finansowej:

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku:

I. Wykonawca musi wykazać, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w wysokości nie mniejszej niż 1.000.000,00 PLN (lub równowartość tej kwoty w przypadku walut innych, niż złoty polski, obliczoną przy uwzględnieniu średniego kursu waluty obcej podanego przez Narodowy Bank Polski dla dnia wystawienia polisy lub innego dokumentu potwierdzającego zawarcie umowy ubezpieczenia).

II. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenia zamówienia łącznie wykazują spełnienie warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej i finansowej.

III. Wykazując spełnianie przedmiotowego warunku Wykonawca zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych może polegać na zdolnościach finansowych/ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia.

                                                                                                                  

2. Informacja o oświadczeniach lub dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych:

2.1. W zakresie wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w pkt. 1.2. niniejszego ogłoszenia, Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące oświadczenie i dokumenty:

a) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Wzór oświadczenia zawiera Załącznik nr 5 do SIWZ.
b) wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przez upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Za roboty budowlane, których dotyczy obowiązek wskazania w przedmiotowym wykazie oraz załączenia dowodów potwierdzających ich należyte wykonanie (najważniejsze roboty budowlane) uznaje się zgodnie z opisem sposobu dokonywania oceny spełniania warunku posiadania wiedzy i doświadczenia (opis zawarty w pkt 1.2. lit. b) ogłoszenia), wykonane:

  • roboty budowlane polegające na przebudowie/remoncie/modernizacji prowadzone przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru lub inwentarza muzeum będącego instytucją kultury – o wartości 500 000,00 pln netto każda ((w wykazie należy wskazać co najmniej dwie takie roboty budowlane);
  • roboty budowlane polegające na przebudowie/remoncie/modernizacji w stale eksploatowanym (czynnym) budynku użyteczności publicznej – o wartości 200 000,00 pln netto (w wykazie należy wskazać co najmniej jedną taka robotę budowlaną).

Wzór wykazu robót zawiera Załącznik nr 5 do SIWZ.

c) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (wymagania dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zawarto w pkt. 1.2. lit. c) ogłoszenia). Wzór wykazu osób zawiera Załącznik nr 5 do SIWZ.

d) oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Wzór oświadczenia zawiera Załącznik nr 5 do SIWZ.
e) opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w wysokości nie mniejszej niż 1 000 000,00 PLN (lub równowartość tej kwoty w przypadku walut innych niż złoty polski obliczoną przy uwzględnieniu średniego kursu waluty obcej podanego przez Narodowy Bank Polski dla dnia wystawienia polisy lub innego dokumentu potwierdzającego zawarcie umowy ubezpieczenia);
f) pisemne zobowiązanie podmiotów na zasobach których polega wykonawca wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu, których opis sposobu dokonywania oceny spełniania zawarto w pkt 9.1.2. lit. b) i d) niniejszej specyfikacji. Dokument składany jedynie w sytuacji polegania na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych. Wzór zobowiązania do udostępnienia zasobów zawiera Załącznik nr 7 do SIWZ.

Uwaga dotycząca dokumentu (dowodu potwierdzającego należyte wykonanie robót budowlanych) wymienionego w ppkt b):

Zgodnie z § 1 ust. 2 pkt 1) i 2) rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2013 r. poz. 231) przez dowód, o którym mowa powyżej należy rozumieć poświadczenie lub inne dokumenty, składane w przypadku, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa powyżej.

Zgodnie z § 1 ust. 3 cyt. rozporządzenia w przypadku gdy roboty budowlane wskazane w wykazie, zostały wcześniej wykonane na rzecz zamawiającego prowadzącego niniejsze postępowanie, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa powyżej.

Uwagi dotycząca dokumentu wymienionego w ppkt e): zgodnie z treścią art. 26 ust. 2c ustawy Prawo zamówień publicznych, jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez zamawiającego, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez zamawiającego warunku. Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunku, o którym mowa w pkt. 1.2. lit. d), polega na zdolnościach finansowych/ekonomicznych innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający żąda przedłożenia informacji/dokumentu, o której/którym mowa w ppkt c), dotyczącej/dotyczącego tych podmiotów.

 

2.2. W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące dokumenty:

a) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia. Wzór oświadczenia zawiera Załącznik nr 5 do niniejszej specyfikacji.
b) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 Ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
c) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
d) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

Oświadczenie określone w ppkt a) składa Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia lub pełnomocnik Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

Dokumenty określone w ppkt b) – d) musi złożyć każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

 

2.3. Dokumenty podmiotów zagranicznych:

1) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 2.2. lit. b), c), d) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:

a)   nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,

b)   nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.

2) Dokument, o którym mowa w pkt. 2.3.1) lit. a) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt. 2.3.1) lit. b) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
3) Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 2.3.1), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. Zapis pkt. 2.3.2) stosuje się odpowiednio.

 

3. Uwagi ogólne dotyczące dokumentów składanych przez Wykonawców:

  • dokumenty są składane w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.
  • w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku innych podmiotów, na zasobach których Wykonawca polega na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub te podmioty.
  • dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
  • dokumenty nie wymagane niniejszą specyfikacją nie będą przez zamawiającego oceniane

 

4. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie weryfikacji oświadczeń/dokumentów wymienionych w pkt 9.2. SIWZ na zasadzie „spełnia”/„nie spełnia”. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy nie złożyli oświadczeń/dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy do ich uzupełnienia w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Oświadczenia/dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełniania warunków udziału w postępowaniu zostaną wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych.

 

5. Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej:

Zgodnie z art. 26 ust. 2d ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca składa wraz z ofertą, listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej (grupa kapitałowa w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów) albo informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej. Stosowne oświadczenie w tym zakresie zawiera Załącznik nr 5 do SIWZ – formularz ofertowy-oświadczenia.

Tryb udzielenia zamówienia: 
Przetarg nieograniczony
Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: 

Zamawiający dokona wyboru oferty najkorzystniejszej w oparciu o kryteria:

- cena (C) - 86 %, w oparciu o stosunek kryterium z najkorzystniejszej oferty do oferty ocenianej i iloczyn wagi procentowej kryterium i maksymalnej możliwej do uzyskania liczby punktów tj. 100

- skrócenie terminu zakończenia robót budowlanych (ST) – 6%, następująco:

  • brak deklaracji skrócenia zakończenia robót budowlanych tj. realizacja w maksymalnych terminach wskazanych przez Zamawiającego – 0 pkt
  • skrócenie terminu zakończenia robót budowlanych o 10 dni kalendarzowych – 3 pkt
  • skrócenie terminu zakończenia robót budowlanych o 20 dni kalendarzowych – 6 pkt

Deklarowane terminy wykonania zamówienia Wykonawca przedstawia w składanym Harmonogramie rzeczowo-finansowym realizacji przedmiotu zamówienia, który następnie będzie stanowił załącznik do umowy w sprawie zamówienia.

- okres gwarancji i rękojmi (OGR) – 8 %, następująco:

  • 36 miesięcy gwarancji i rękojmi – 0 pkt
  • 48 miesięcy gwarancji i rękojmi – 4 pkt
  • 60 miesiące i więcej gwarancji i rękojmi – 8 pkt

Zamawiający w celu wyboru oferty najkorzystniejszej nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej.

Numer referencyjny nadany przez zamawiającego: 
PIM/07/16/ZP30/XLVIII
Warunki uzyskania specyfikacji oraz dodatkowych wyjaśnień: 

Dostępna do: 04/08/2016

Termin składania ofert lub wniosków: 
04/08/2016 - 09:45
Termin związania ofertą: 
30 dni
Data, godzina, miejsce otwarcia ofert: 

04/08/2016, godz. 10:00, siedziba Poznańskich Inwestycji Miejskich sp. z o.o.

Dotyczy projektu finansowanego ze środków UE?: 

Nie

Data zamieszczenia ogłoszenia w BZP/przekazania do UOPWE: 
20/07/2016
Data publikacji: 20-07-2016
Aktualizacja: Dawid Kozłowski
Data aktualizacji: 15-09-2016