POZNAŃSKIE INWESTYCJE MIEJSKIE SP. Z O.O.
al. Niepodległości 27, 61-714 Poznań, woj. wielkopolskie
kontakt: telefon 61 884 20 10, fax 61 866 60 04
email: zamowienia.publiczne@pozim.pl
www.pozim.pl
rodzaj zamawiającego - szczebel regionalny/lokalny
ogłasza:
przetarg nieograniczony pn. Pełnienie funkcji Inżyniera-Koordynatora wraz ze świadczeniem usług nadzoru inwestorskiego na zadaniu „Przebudowa trasy tramwajowej w ul. Dąbrowskiego – od ul. Botanicznej do ul. Żeromskiego wraz z węzłem”.
Poznańskie Inwestycje Miejskie Spółka z o.o. z siedzibą w Poznaniu (Inwestor Zastępczy) działa w imieniu i na rzecz Miasta Poznania na podstawie Zarządzenia nr 135/2014/P Prezydenta Miasta Poznania z dnia 13 marca 2014r. w sprawie zasad zlecania i rozliczania z realizacji zadań powierzonych do wykonywania aktem założycielskim spółce Poznańskie Inwestycje Miejskie spółka z ograniczona odpowiedzialnością z siedziba w Poznaniu, a także pełnomocnictwa z dnia 21 maja 2014r. udzielonego spółce przez Prezydenta Miasta Poznania w celu realizacji zadań inwestycyjnych oraz Wskazania do Realizacji przekazanego przez jednostkę budżetową Miasta Poznania – Zarząd Transportu Miejskiego w Poznaniu – dysponenta środków z budżetu Miasta Poznania przeznaczonych na sfinansowanie przedmiotowego zadania inwestycyjnego. W zakresie przygotowania i przeprowadzenia procedury udzielenia zamówienia publicznego Inwestor Zastępczy działa jako Pełnomocnik na podstawie art. 15 ustawy Prawo zamówień publicznych. Dla potrzeb niniejszego postępowania przewidziane w ustawie Prawo zamówień publicznych oraz ogłoszeniach dot. postępowania, odwołania do „Zamawiającego”, dot. każdorazowo Inwestora Zastępczego - Poznańskie Inwestycje Miejskie Spółka z o.o.
Poznańskie Inwestycje Miejskie Sp. z o.o., al. Niepodległości 27, 61-714 Poznań, Zespół Zamówień Publicznych, do kontaktów: Zespół ds. Zamówień Publicznych, tel. 61 884 20 16, faks 61 884 20 36
Tak jak w nagłówku.
Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Inżyniera Koordynatora wraz ze świadczeniem usług nadzoru inwestorskiego na zadaniu „Przebudowa trasy tramwajowej w ul. Dąbrowskiego – od ul. Botanicznej do ul. Żeromskiego wraz z węzłem.
Zakres zamówienia obejmuje w szczególności nadzór nad robotami budowlanymi w zakresie jezdni, chodników i zatok autobusowych, torowiska tramwajowego, infrastruktury technicznej, opisanych wg „Wspólnego słownika zamówień” (CPV):
• 45234121-0 – roboty w zakresie kolei tramwajowej
• 45100000-8 – przygotowanie terenu pod budowę
• 45200000-9 – roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
• 45311100-1 – roboty w zakresie okablowania elektrycznego
• 45316200-7 – instalowanie urządzeń sygnalizacyjnych
• 45453000-7 – roboty remontowe i renowacyjne
• 45232310-8 – roboty budowlane w zakresie linii telefonicznych
• 45233294-6 – instalowanie sygnalizacji świetlnej
• 45111200-0 – roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
• 45231220-3 – roboty budowlane z zakresie gazociągów
• 77211400-6 – usługi wycinania drzew
• 45112710-5 – urządzanie terenów zielonych
Zakres nadzoru inwestorskiego został szczegółowo określony w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (wraz z załącznikami) przygotowanej do postępowania dotyczącego wyłonienia Wykonawcy robót – nr ref. dokumentu PIM/03/15/ZP10/IX. Dokumentacja dotycząca realizacji robót budowlanych stanowi załącznik do SIWZ.
Przedmiot zamówienia wg klasyfikacji Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
• 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
• 71330000-0 - Różne usługi inżynieryjne
• 71248000-8 – Nadzór nad projektem i dokumentacją
• 71520000-9 – Usługi nadzoru budowlanego.
Przedmiot zamówień uzupełniających stanowić będą usługi, zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego (powtórzenie tego samego rodzaju zamówień). Zakres zamówień uzupełniających stanowić będzie nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego.
Poznań
główny przedmiot: 71248000-8 Nadzór nad projektem i dokumentacją
Wartość zamówienia nie przekracza kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 Ustawy. Szczegółowy zakres zamówienia wskazany w SIWZ wraz z załącznikami.
Termin wykonania zamówienia: a) do 15 listopada 2015r. - zakończenie nadzoru nad robotami budowlanymi wraz z dokonaniem wszelkich czynności, których wykonanie w ramach niniejszego zamówienia ciąży na Wykonawcy, a w szczególności: 1) dokonanie odbioru końcowego bez usterek, 2) skuteczne złożenie do Inspektora Nadzoru Budowlanego zawiadomienia o zakończeniu budowy obiektu budowlanego, 3) złożenie poprawnego (zaakceptowanego przez Zamawiającego) raportu końcowego z prac Inżyniera. Przy czym Zamawiający zastrzega sobie termin 5 dni roboczych na dokonanie weryfikacji, czego efektem może być zgłoszenie uwag pisemnych. 4) wykonanie inwentaryzacji środków trwałych oraz przygotowanie wsadu merytorycznego do dokumentów OT zgodnie z obowiązującymi przepisami, w uzgodnieniu z Zamawiającym oraz Dysponentem środków i zadania inwestycyjnego Zarządem Transportu Miejskiego w Poznaniu. UWAGA: Termin zakończenia robót budowlanych: 30 września 2015r. b) 12 miesięcy od dnia dokonania odbioru końcowego - zakończenie nadzoru nad pielęgnacją zieleni, c) 1 miesiąc po zakończeniu okresu rękojmi przewidzianego dla wykonanych robót budowlanych (wskazano 72 miesiące od dnia dokonania odbioru końcowego) - zakończenie przedmiotu umowy.
Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia Wadium w kwocie 9.000 pln
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy:
1.1. którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 Ustawy.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia wykazują brak podstaw do wykluczenia
z postępowania wobec każdego z nich.
1.2. którzy spełniają warunki dotyczące:
a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania:
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku:
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia łącznie wykazują spełnianie warunku dotyczącego posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
b) posiadania wiedzy i doświadczenia:
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku:
I. Wykonawca musi wykazać, że wykonał, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie, co najmniej 1 usługę polegającą na świadczeniu wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad budową, przebudową lub remontem drogi lub ulicy publicznej wraz z budową, przebudową lub remontem torowiska wraz z infrastrukturą towarzyszącą, o łącznej wartości nie mniejszej niż 10.000.000,00 pln brutto. Przy czym długość budowanego, przebudowywanego lub remontowanego torowiska nie może być mniejsza niż 600 m. i musi obejmować budowę, przebudowę lub remont przynajmniej 2 rozjazdów.
W przypadku kontraktów zawieranych w walucie obcej, wartość usług należy przeliczyć stosując średni kurs waluty obcej podawany przez Narodowy Bank Polski dla dnia zawarcia umowy.
Do wykazania spełniania przedmiotowego warunku koniecznym jest wykazanie się wykonaniem co najmniej jednej usługi opisanej powyżej.
II. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia łącznie wykazują spełnianie warunku dotyczącego posiadania wiedzy i doświadczenia.
III. Wykazując spełnianie przedmiotowego warunku Wykonawca zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia.
c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku:
I. Wykonawca musi wykazać, że dysponuje osobami, które wykonywać będą następujące funkcje:
((1) Minimum 1 osoba pełniąca funkcję Inżyniera Koordynatora: a) Wykształcenie: wyższe techniczne, b) Staż pracy: minimum 3 lata na stanowisku Inżyniera Rezydenta lub Inżyniera Koordynatora lub Dyrektora / Kierownika Projektu, c) Doświadczenie szczegółowe: pełnienie funkcji Inżyniera Rezydenta lub Koordynatora na co najmniej jednym projekcie ? robotach budowlanych, opierającym się na realizacji minimum trzech branż budowlanych i obejmujący minimum: branżę torową lub drogową; o wartości robót nie mniejszej niż 10.000.000 zł brutto, d) Uprawnienia budowlane: do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń,
(2) Minimum 1 osoba pełniąca funkcję Inspektora Nadzoru Robót Drogowych: a) Wykształcenie: wyższe techniczne, b) Staż pracy: minimum 5 lat na stanowisku Inspektora Nadzoru robót drogowych, c) Doświadczenie szczegółowe: pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru na co najmniej 1 projekcie ? robotach budowlanych, o wartości nie mniejszej niż 10.000.000 zł brutto, d) Uprawnienia budowlane: do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności inżynieryjnej drogowej,
(3) Minimum 1 osoba pełniąca funkcję Inspektora Nadzoru Robót Torowych: a) Wykształcenie: wyższe techniczne, b) Staż pracy: minimum 5 lat na stanowisku Inspektora Nadzoru Robót Torowych, c) Doświadczenie szczegółowe: pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru na co najmniej 1 projekcie ? robotach budowlanych, o wartości nie mniejszej niż 5.000.000 zł brutto, d) Uprawnienia budowlane: do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności inżynieryjnej drogowej,
(4) Minimum 1 osoba pełniąca funkcję Inspektora Nadzoru Robót Instalacyjnych w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych i gazowych: a) Wykształcenie: wyższe techniczne, b) Staż pracy: minimum 5 lat na stanowisku Inspektora Nadzoru robót instalacyjnych w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych i gazowych, c) Doświadczenie szczegółowe: pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru na co najmniej 1 projekcie ? robotach budowlanych, o wartości robót branżowych nie mniejszej niż 2.000.000 zł brutto, d) Uprawnienia budowlane: do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,
(5) Minimum 1 osoba pełniąca funkcję Inspektora Nadzoru Robót Telekomunikacyjnych: a) Wykształcenie: wyższe techniczne, b) Staż pracy: minimum 5 lat na stanowisku Inspektora Nadzoru robót telekomunikacyjnych, c) Doświadczenie szczegółowe: pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru na co najmniej 1 projekcie? robotach budowlanych, o wartości robót branżowych nie mniejszej niż 1.000.000 zł brutto, d) Uprawnienia budowlane: do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych w telekomunikacji przewodowej,
(6) Minimum 1 osoba pełniąca funkcję Inspektora Nadzoru Robót Trakcyjnych: a) Wykształcenie: wyższe techniczne, b) Staż pracy: minimum 5 lat na stanowisku Inspektora Nadzoru robót trakcyjnych, c) Doświadczenie szczegółowe: pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru na co najmniej 1 projekcie ? robotach budowlanych, o wartości robót branżowych nie mniejszej niż 2.000.000 zł brutto, d) Uprawnienia budowlane: do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,
(7) Minimum 1 osoba pełniąca funkcję Inspektora Nadzoru Robót Elektrycznych i Elektroenergetycznych: a) Wykształcenie: wyższe techniczne, b) Staż pracy: minimum 5 lat na stanowisku Inspektora Nadzoru robót Elektrycznych i Elektroenergetycznych , c) Doświadczenie szczegółowe: pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru na co najmniej 1 projekcie ? robotach budowlanych o wartości robót branżowych nie mniejszej niż 2.000.000 zł brutto, d) Uprawnienia budowlane: do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,
(8) Minimum 1 osoba pełniąca funkcję Specjalisty do Spraw Rozliczeń: a) Staż pracy: minimum 2 lata na stanowisku Specjalisty do Spraw Rozliczeń, b) Doświadczenie szczegółowe: pełnienie funkcji Specjalisty do Spraw Rozliczeń na co najmniej 1 projekcie ? robotach budowlanych, o wartości robót nie mniejszej niż 10.000.000 zł brutto,
(9) Minimum 1 osoba pełniąca funkcję Specjalisty do Spraw Zieleni: a) Wykształcenie: wyższe, b) Staż pracy: minimum 4 lata na stanowisku Specjalisty do Spraw Zieleni lub równoważnym, c) Doświadczenie szczegółowe: pełnienie nadzoru nad wykonaniem terenów zielonych na co najmniej 1 projekcie ? robotach budowlanych
Uwaga:
1. Jako staż pracy dla personelu technicznego uznaje się okres czasu od momentu uzyskania uprawnień budowlanych.
2. Zamawiający dopuszcza łączenie ww. funkcji w przypadku osób, które posiadają uprawnienia bez ograniczeń
w danych specjalnościach oraz odpowiednie doświadczenie, przy czym niedopuszczalne jest łączenie funkcji Inżyniera Koordynatora z funkcją Inspektora Nadzoru Inwestorskiego lub Specjalisty do Spraw Zieleni lub Specjalisty do Spraw Rozliczeń.
3. Za uprawnienia budowlane odpowiadające wyżej określonym uznane zostaną uprawnienia, które wydane zostały na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu - EFTA (strony umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym), z zastrzeżeniem art. 12 a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane oraz ustawy z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2008 r. nr 63, poz. 394).
II. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia łącznie wykazują spełnianie warunku dotyczącego dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
III. Wykazując spełnianie przedmiotowego warunku Wykonawca zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia.
d) sytuacji ekonomicznej i finansowej:
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku:
I. Wykonawca musi wykazać, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w wysokości nie mniejszej niż 500.000,00 PLN (lub równowartość tej kwoty w przypadku walut innych niż złoty polski obliczoną przy uwzględnieniu średniego kursu waluty obcej podanego przez Narodowy Bank Polski dla dnia wystawienia polisy lub innego dokumentu potwierdzającego zawarcie umowy ubezpieczenia).
II. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia łącznie wykazują spełnianie warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej i finansowej.
9.2. Informacja o oświadczeniach lub dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych:
9.2.1. W zakresie wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w pkt. 9.1.2. niniejszej specyfikacji, Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące oświadczenie i dokumenty:
a) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji.
b) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
Za usługi, których dotyczy obowiązek wskazania w przedmiotowym wykazie oraz załączenia dowodów potwierdzających ich należyte wykonanie (za najważniejsze usługi) uznaje się, zgodnie z opisem sposobu dokonywania oceny spełniania warunku posiadania wiedzy i doświadczenia (opis zawarty w pkt 9.1.2. lit. b) niniejszej specyfikacji), usługi wykonane w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie, zawierające co najmniej 1 usługę polegającą na świadczeniu wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad budową, przebudową lub remontem drogi lub ulicy publicznej wraz z budową, przebudową lub remontem torowiska wraz z infrastrukturą towarzyszącą o łącznej wartości nie mniejszej niż 20.000.000 pln brutto. Przy czym długość budowanego, przebudowywanego lub remontowanego torowiska nie może być mniejsza niż 600 m. i musi obejmować budowę, przebudowę lub remont przynajmniej 2 rozjazdów. Wzór wykazu robót zawiera Załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji.
c) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za wykonywanie usług lub kontrolę jakości, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (wymagania dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zawarto w pkt. 9.1.2. lit. c) niniejszej specyfikacji). Wzór wykazu osób zawiera Załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji.
d) opłaconą polisę, a w przypadku jej braku- inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w wysokości nie mniejszej niż 500.000 PLN (lub równowartość tej kwoty w przypadku walut innych niż złoty polski obliczoną przy uwzględnieniu średniego kursu waluty obcej podanego przez Narodowy Bank Polski dla dnia wystawienia polisy lub innego dokumentu potwierdzającego zawarcie umowy ubezpieczenia).
e) oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Wzór oświadczenia zawiera Załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji;
f) pisemne zobowiązanie podmiotów na zasobach których polega wykonawca wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu, których opis sposobu dokonywania oceny spełniania zawarto w pkt 9.1.2. lit. b) i c) niniejszej specyfikacji. Dokument składany jedynie w sytuacji polegania na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych. Wzory zobowiązań do udostępnienia zasobów (wiedzy i doświadczenia oraz osób zdolnych do wykonania zamówienia) zawiera załącznik nr 5 do niniejszej specyfikacji
Uwagi dotyczące dokumentu (dowodu potwierdzającego należyte wykonanie usług) wymienionego w ppkt b): zgodnie z § 1 ust. 2 pkt 1) i 3) rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2013 r. poz. 231) przez dowód, o którym mowa powyżej należy rozumieć poświadczenie lub oświadczenie Wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa powyżej.
Zgodnie z § 1 ust. 3 cyt. rozporządzenia w przypadku gdy usługi wskazane w wykazie, zostały wcześniej wykonane na rzecz Zamawiającego prowadzącego niniejsze postępowanie, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa powyżej.
Uwaga dotycząca dokumentu wymienionego w ppkt d): zgodnie z treścią art. 26 ust. 2c ustawy Prawo zamówień publicznych, jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez Zamawiającego, może przedstawić inny dokument, który w wystarczającym stopniu potwierdza spełnienie opisanego przez Zamawiającego warunku
2.2. W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące dokumenty:
a) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia. Wzór oświadczenia zawiera Załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji.
b) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 Ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
c) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
d) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Oświadczenie określone w ppkt a) składa Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia lub pełnomocnik Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
Dokumenty określone w ppkt b) - d) musi złożyć każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
9.2.3. Dokumenty podmiotów zagranicznych:
1) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów,
o których mowa w pkt. 9.2.2. lit. b), c), d) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
2) Dokument, o którym mowa w pkt. 9.2.3.1) lit. a) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt. 9.2.3.1) lit. b) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
3) Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 9.2.3.1), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. Zapis pkt. 9.2.3.2) stosuje się odpowiednio.
-
cena 80%
-
lokalizacja biura Inżyniera Koordynatora oraz zespołu nadzoru 20%
Zamawiający wybierze jako najkorzystniejszą ofertę z największą sumą punktów w obu kryteriach.Kryterium ceny (C): zostanie ocenione w oparciu o stosunek kryterium z najkorzystniejszej oferty do oferty ocenianej i iloczyn wagi procentowej kryterium i maksymalnej możliwej do uzyskania liczby punktów tj. 80.Lokalizacja biura Inżyniera-Koordynatora oraz zespołu nadzoru (L): Przyznanie punktów w kryterium nastąpi wg następujących zasad:- biuro zlokalizowane w odległości do 2 km. od Punktu Orientacyjnego - 20 pkt,- biuro zlokalizowane w odległości powyżej 2 km. do 3,5 km od Punktu Orientacyjnego - 15 pkt,- biuro zlokalizowane w odległości powyżej 3,5 km. do 5 km od Punktu Orientacyjnego - 10 pkt,- biuro zlokalizowane w odległości powyżej 5 km. do 7 km od Punktu Orientacyjnego - 5 pkt,- biuro zlokalizowane w odległości powyżej 7 km. od Punktu Orientacyjnego - 0 pkt Za Punkt Orientacyjny względem którego należy ustalać odległość biura Inżyniera Koordynatora oraz zespołu nadzoru przyjmuje się skrzyżowanie ulic Dąbrowskiego - Żeromskiego - Przybyszewskiego. UWAGA: Wskazana przez Wykonawcę Lokalizacja biura Inżyniera Koordynatora oraz zespołu nadzoru stanowi treść oferty i nie może ulec zmianie w trakcie realizacji zamówienia na położną w dalszej odległości od Punktu Orientacyjnego. W biurze Inżyniera Koordynatora będą odbywały się spotkania robocze oraz będzie pracował zespół Inżyniera Koordynatora.
Dostępna do: 23/03/2015 do godz. 12:00
Cena ---
23/03/2015 godz. 12:05, siedziba Poznańskich Inwestycji Miejskich sp. z o.o.
Nie