Realizacja projektu budżetu obywatelskiego „RoweLOVE Rataje- trakt pieszy/rowerowy łączący Rataje- Park z Maltą i Wartą, oraz ul. Jana Pawła II w Poznaniu”- etapy E-F (część I) oraz I-J (część II)

POZNAŃSKIE INWESTYCJE MIEJSKIE SP. Z O.O.

al. Niepodległości 27, 61-714 Poznań, woj. wielkopolskie
kontakt: telefon 61 884 20 10, fax 61 866 60 04
email: zamowienia.publiczne@pozim.pl
www.pozim.pl
rodzaj zamawiającego - szczebel regionalny/lokalny

ogłasza:

przetarg nieograniczony pn. Realizacja projektu budżetu obywatelskiego „RoweLOVE Rataje- trakt pieszy/rowerowy łączący Rataje- Park z Maltą i Wartą, oraz ul. Jana Pawła II w Poznaniu”- etapy E-F (część I) oraz I-J (część II)

Inwestor Zastępczy – Poznańskie Inwestycje Miejskie Spółka z o.o. z siedzibą w Poznaniu działa w imieniu i na rzecz Miasta Poznania  na podstawie Zarządzenia nr 135/2014/P Prezydenta Miasta Poznania z dnia 13 marca 2014r. w sprawie zasad zlecania i rozliczania z realizacji zadań powierzonych do wykonywania aktem założycielskim spółce Poznańskie Inwestycje Miejskie spółka z ograniczona odpowiedzialnością z siedziba w Poznaniu, Zarządzenia nr 508/2015/P Prezydenta Miasta Poznania z dnia 31 lipca 2015r. zmieniającego zarządzenie w sprawie zasad zlecania i rozliczania z realizacji zadań powierzonych do wykonywania aktem założycielskim spółce Poznańskie Inwestycje Miejskie spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Poznaniu a także pełnomocnictw udzielonych spółce przez Prezydenta Miasta Poznania w celu realizacji zadań inwestycyjnych oraz Wskazania do Realizacji przekazanego przez jednostkę budżetową Miasta Poznania – Zarząd Dróg Miejskich w Poznaniu – dysponenta środków z budżetu Miasta Poznania przeznaczonych na sfinansowanie przedmiotowego zadania inwestycyjnego.

W zakresie przygotowania i przeprowadzenia procedury udzielenia zamówienia publicznego Inwestor Zastępczy działa jako Pełnomocnik
na podstawie art. 15 ustawy Prawo zamówień publicznych. Dla potrzeb niniejszego postępowania przewidziane w ustawie Prawo zamówień publicznych i niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz ogłoszeniach dot. postępowania, odwołania do „Zamawiającego”, dot. każdorazowo Inwestora Zastępczego -  Poznańskie Inwestycje Miejskie Spółka z o.o

Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje i specyfikację istotnych warunków zamówienia: 

Tak jak w nagłówku.

Adres, pod którym zamieszczona jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: 
Oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy złozyć w/u: 

Tak jak w nagłówku.

Opis przedmiotu zamówienia: 

Przedmiotem zamówienia jest:

a) budowa etapów „E”, „F” w ramach projektu budżetu obywatelskiego „RoweLOVE Rataje - trakt pieszy/rowerowy łączący Rataje - Park z Maltą i Wartą, oraz ul. Jana Pawła II w Poznaniu” – część I zamówienia.
b) budowa etapów „I” oraz „J” w ramach projektu budżetu obywatelskiego „RoweLOVE Rataje- trakt pieszy/rowerowy łączący Rataje- Park z Maltą i Wartą, oraz ul. Jana Pawła II w Poznaniu” – część II zamówienia.

Zakres zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych w zakresie chodników i oświetlenia parkowego, opisanych wg „Wspólnego słownika zamówień” (CPV):

  • 45111000-8 roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne,
  • 45233252-0 roboty w zakresie nawierzchni ulic,
  • 45233253-7 roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych
  • 45316000-5 Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych
  • 34928460-0 słupki drogowe
  • 34928110-2 bariery drogowe
  • 45112710-5 roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
  • 45112000-5 roboty w zakresie usuwania gleby,
  • 45262311-4 mur oporowy
  • 45112700-2 roboty w zakresie kształtowania terenu
  • 45223800-4 montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji
  • 77211600-8 sadzenie drzew

Przedmiot zamówienia obejmuje także usługi związane z wykonywanymi robotami budowlanymi.

Szczegłowy opis przedmioty zamówienia zawiera SIWZ nr ref. PIM/11/15/ZP/37/XVI wraz z załącznikami.

Zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 ustawy PZP: 

Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających w przypadku wystąpienia okoliczności, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. Przedmiot zamówień uzupełniających stanowić będą roboty budowlane lub usługi związane z wykonywanymi robotami budowlanymi, zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego (powtórzenie tego samego rodzaju zamówień). Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających w szczególności, gdy zajdzie konieczność wykonania zakresów prac nieuwzględnionych w ramach zakresu zamówienia podstawowego, a których wykonanie będzie możliwe poprzez powtórzenie tego samego rodzaju zamówień co przewidziane w ramach zakresu zamówienia podstawowego (dotyczy to zwłaszcza usunięcia kolizji, które nie zostały ujęte w udostępnionej Wykonawcom dokumentacji).

Miejsce wykonania robót, usług lub miejsce dostaw: 

Poznań

Kwalifikacja według wspólnego słownika zamówień: 

45111000-8 roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne,
45233252-0 roboty w zakresie nawierzchni ulic,
45233253-7 roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych
45316000-5 Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych
34928460-0 słupki drogowe
34928110-2 bariery drogowe
45112710-5 roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
45112000-5 roboty w zakresie usuwania gleby,
45262311-4 mur oporowy
45112700-2 roboty w zakresie kształtowania terenu
45223800-4 montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji
77211600-8 sadzenie drzew

Dopuszcza się złożenie oferty częściowej: 
Tak
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: 
Nie
Wielkośc lub zakres zamówienia: 

Wartość zamówienia nie przekracza kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych. Szczegółowy zakres zamówienia został wskazany w SIWZ wraz z załącznikami.

Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 

Terminy wykonania zamówienia (dot. obu części zamówienia):

- przekazanie placu budowy – w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy

- wykonanie 50% zakresu finansowego zadania – w terminie do 70 dni od dnia podpisania umowy

- wykonanie robót budowlanych – w terminie 120 dni od dnia podpisania umowy,

- zakończenie przedmiotu umowy – w terminie 150 dni od dnia podpisania umowy.

Wymagane wadium: 

Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia Wadium w kwocie:

a) 20 000,00 pln dla części I zamówienia (etapy E-F)

b) 20 000,00 pln dla części II zamówienia (etapy I-J)

W przypadku ubiegania się o dwie części zamówienia należy wnieść wadium stanowiące sumę wadiów wskazanych powyżej

Warunki uczestnictwa: 

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy:

1.1. którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia wykazują brak podstaw do wykluczenia z postępowania wobec każdego z nich.

1.2. którzy spełniają warunki dotyczące:

a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania:

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku:

Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia łącznie wykazują spełnianie warunku dotyczącego posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.

b) posiadania wiedzy i doświadczenia:

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku:

I. Wykonawca musi wykazać, że wykonał, w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie należycie co najmniej:

a) dwie roboty budowlane o wartości nie mniejszej niż 300 000,00 pln netto każda, polegające na budowie, przebudowie lub remoncie drogi lub ulicy lub ciągu pieszo-rowerowego o nawierzchni jezdni z mieszanki mineralno-bitumicznej wraz z oświetleniem drogowym (w ramach tego samego obiektu) – dot. części I (etapy E-F) oraz II (etapy I-J) zamówienia, niezależnie od ilości części na które składana jest oferta).

b) jedna robotę budowlaną obejmującą wykonanie muru oporowego w kształcie litery L o wysokości co najmniej 2,0m i o długości nie mniejszej niż 50,0m – dotyczy części II (etapy I-J) zamówienia.

W przypadku kontraktów zawieranych w walucie obcej, wartość robót (jeżeli dotyczy) należy przeliczyć stosując średni kurs waluty obcej podawany przez Narodowy Bank Polski dla dnia zawarcia umowy.

II. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia łącznie wykazują spełnianie warunku dotyczącego posiadania wiedzy i doświadczenia.
III. Wykazując spełnianie przedmiotowego warunku Wykonawca zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia.

c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku:

Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia łącznie wykazują spełnianie warunku dotyczącego dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.

d) sytuacji ekonomicznej i finansowej:

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku:

I. Wykonawca musi wykazać, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości minimum:

a) 400 000,00 pln (lub równowartość tej kwoty w przypadku walut innych niż złoty polski obliczoną przy uwzględnieniu średniego kursu waluty obcej podanego przez Narodowy Bank Polski dla dnia wystawienia informacji potwierdzającej posiadanie zdolności kredytowej) – w przypadku ubiegania się o jedną część zamówienia;

b) 800 000,00 pln (lub równowartość tej kwoty w przypadku walut innych niż złoty polski obliczoną przy uwzględnieniu średniego kursu waluty obcej podanego przez Narodowy Bank Polski dla dnia wystawienia informacji potwierdzającej posiadanie zdolności kredytowej) – w przypadku ubiegania się o dwie części zamówienia.

II. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenia zamówienia łącznie wykazują spełnienie warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej i finansowej.

III. Wykazując spełnianie przedmiotowego warunku Wykonawca zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych może polegać na zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia.

                                                                                                                                                        

2. Informacja o oświadczeniach lub dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych:

2.1. W zakresie wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w pkt. 1.2. niniejszego ogłoszenia, Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące oświadczenie i dokumenty:

a) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Wzór oświadczenia zawiera Załącznik nr 5 do SIWZ.
b) wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przez upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Za roboty budowlane, których dotyczy obowiązek wskazania w przedmiotowym wykazie oraz załączenia dowodów potwierdzających ich należyte wykonanie (najważniejsze roboty budowlane) uznaje się zgodnie z opisem sposobu dokonywania oceny spełniania warunku posiadania wiedzy i doświadczenia (opis zawarty w pkt 1.2. lit. b) niniejszego ogłoszenia),

a. roboty budowlane o wartości nie mniejszej niż 300 000,00 pln netto każda, polegające na budowie, przebudowie lub remoncie drogi lub ulicy lub ciągu pieszo-rowerowego o nawierzchni jezdni z mieszanki mineralno-bitumicznej wraz z oświetleniem drogowym (w ramach tego samego obiektu) – dot. części I (etapy E-F) oraz II (etapy I-J) zamówienia, niezależnie od ilości części na które składana jest oferta) - wykaz musi obejmować min. dwie takie roboty budowlane)

b. roboty budowlane obejmujące wykonanie muru oporowego w kształcie litery L o wysokości co najmniej 2,0m i o długości nie mniejszej niż 50,0m – dotyczy części II (etapy I-J) zamówienia - wykaz musi obejmować min. jedną taką robotę budowlaną.

Wzór wykazu robót zawiera Załącznik nr 5 do SWIZ.

c) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w wysokości minimum 500 000,00 pln (lub równowartość tej kwoty w przypadku walut innych niż złoty polski obliczoną przy uwzględnieniu średniego kursu waluty obcej podanego przez Narodowy Bank Polski dla dnia wystawienia informacji potwierdzającej posiadanie zdolności kredytowej), wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert
d) pisemne zobowiązanie podmiotów na zasobach których polega wykonawca wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu, których opis sposobu dokonywania oceny spełniania zawarto w pkt 1.2. lit. b) i d) niniejszego ogłoszenia. Dokument składany jedynie w sytuacji polegania na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych. Wzory zobowiązań do udostępnienia zasobów zawiera Załącznik nr 7 do SIWZ.

Uwaga dotycząca dokumentu (dowodu potwierdzającego należyte wykonanie robót budowlanych) wymienionego w ppkt b):

Zgodnie z § 1 ust. 2 pkt 1) i 2) rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2013 r. poz. 231) przez dowód, o którym mowa powyżej należy rozumieć poświadczenie lub inne dokumenty, składane w przypadku, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa powyżej.

Zgodnie z § 1 ust. 3 cyt. rozporządzenia w przypadku gdy roboty budowlane wskazane w wykazie, zostały wcześniej wykonane na rzecz zamawiającego prowadzącego niniejsze postępowanie, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa powyżej.

Uwagi dotycząca dokumentu wymienionego w ppkt c): zgodnie z treścią art. 26 ust. 2c ustawy Prawo zamówień publicznych, jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez zamawiającego, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez zamawiającego warunku. Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunku, o którym mowa w pkt. 1.2. lit. d), polega na zdolnościach finansowych innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający żąda przedłożenia informacji o której mowa w ppkt d), dotyczącej tych podmiotów.

 

2.2. W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące dokumenty:

a) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia. Wzór oświadczenia zawiera Załącznik nr 5 do niniejszej specyfikacji.
b) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
c) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
d) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

Oświadczenie określone w ppkt a) składa Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia lub pełnomocnik Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

Dokumenty określone w ppkt b) – d) musi złożyć każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

 

2.3. Dokumenty podmiotów zagranicznych:

1) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 2.2. lit. b), c), d) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:

a)    nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,

b)    nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.

2) Dokument, o którym mowa w pkt. 2.3.1) lit. a) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt. 2.3.1) lit. b) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
3) Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 2.3.1), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. Zapis pkt. 2.3.2) stosuje się odpowiednio.

 

3. Uwagi ogólne dotyczące dokumentów składanych przez Wykonawców:

1) dokumenty są składane w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.
2) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku innych podmiotów, na zasobach których Wykonawca polega na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub te podmioty.
3) dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
4) dokumenty nie wymagane przez Zamawiającego nie będą przez oceniane.

 

4. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie weryfikacji oświadczeń/dokumentów wymienionych w pkt 9.2. SIWZ na zasadzie „spełnia”/„nie spełnia”. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy nie złożyli oświadczeń/dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy do ich uzupełnienia w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Oświadczenia/dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełniania warunków udziału w postępowaniu zostaną wykluczeni
z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych.

 

5. Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej:

Zgodnie z art. 26 ust. 2d ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca składa wraz z ofertą, listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej (grupa kapitałowa w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów) albo informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej. Stosowne oświadczenie w tym zakresie zawiera Załącznik nr 5 do SIWZ – formularz ofertowy-oświadczenia.

Tryb udzielenia zamówienia: 
Przetarg nieograniczony
Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: 

Zamawiający dokona wyboru oferty najkorzystniejszej w oparciu o kryteria:

- najniższa cena - 90 %

Kryterium ceny zostanie ocenione w oparciu o stosunek kryterium z najkorzystniejszej oferty do oferty ocenianej i iloczyn wagi procentowej kryterium i maksymalnej możliwej do uzyskania liczby punktów tj. 100.

- okres rękojmi – 10 %, następująco:

  • 36 miesięcy rękojmi – 0 pkt
  • 48 miesięcy rękojmi – 5 pkt
  • 60 miesiące i więcej rękojmi – 10 pkt

Dokonanie oceny ofert nastąpi przez punktowanie w skali 0-100 punktów.

Zamawiający w celu wyboru oferty najkorzystniejszej nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej.

Numer referencyjny nadany przez zamawiającego: 
PIM/11/15/ZP37/XVI
Warunki uzyskania specyfikacji oraz dodatkowych wyjaśnień: 

Dostępna do: 22/12/2015

Termin składania ofert lub wniosków: 
22/12/2015 - 09:45
Termin związania ofertą: 
30 dni
Data, godzina, miejsce otwarcia ofert: 

22/12/2015, godz. 10:00, siedziba Poznańskich Inwestycji Miejskich sp. z o.o. (Termin po zmianie)

Dotyczy projektu finansowanego ze środków UE?: 

Nie

Data zamieszczenia ogłoszenia w BZP/przekazania do UOPWE: 
03/12/2015
Data publikacji: 03-12-2015
Aktualizacja: Dawid Kozłowski
Data aktualizacji: 11-03-2016