POZNAŃSKIE INWESTYCJE MIEJSKIE SP. Z O.O.
al. Niepodległości 27, 61-714 Poznań, woj. wielkopolskie
kontakt: telefon 61 884 20 10, fax 61 866 60 04
email: zamowienia.publiczne@pozim.pl
www.pozim.pl
rodzaj zamawiającego - szczebel regionalny/lokalny
ogłasza przetarg nieograniczony pn.:
„Wykonanie prac projektowych polegających na opracowaniu dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz kosztorysu inwestorskiego dla remontu nawierzchni jezdni w ramach zadania: „Przebudowa ulicy Czernichowskiej w Poznaniu”, wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego.”
Inwestor Zastępczy – Poznańskie Inwestycje Miejskie Spółka z o.o. z siedzibą w Poznaniu działa w imieniu i na rzecz Miasta Poznania na podstawie Zarządzenia nr 135/2014/P Prezydenta Miasta Poznania z dnia 13 marca 2014r. w sprawie zasad zlecania i rozliczania z realizacji zadań powierzonych do wykonywania aktem założycielskim spółce Poznańskie Inwestycje Miejskie spółka z ograniczona odpowiedzialnością z siedziba w Poznaniu oraz Zarządzenia nr 508/2015/P Prezydenta Miasta Poznania z dnia 31 lipca 2015r. zmieniającego zarządzenie w sprawie zasad zlecania i rozliczania z realizacji zadań powierzonych do wykonywania aktem założycielskim spółce Poznańskie Inwestycje Miejskie spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Poznaniu, a także pełnomocnictw udzielonych spółce przez Prezydenta Miasta Poznania w celu realizacji zadań inwestycyjnych oraz Wskazania do Realizacji przekazanego przez Zarząd Dróg Miejskich w Poznaniu – Dysponenta środków z budżetu Miasta Poznania przeznaczonych na sfinansowanie przedmiotowego zadania inwestycyjnego.
W zakresie przygotowania i przeprowadzenia procedury udzielenia zamówienia publicznego Inwestor Zastępczy działa jako Pełnomocnik na podstawie art. 15 ustawy Prawo zamówień publicznych. Dla potrzeb niniejszego postępowania przewidziane w ustawie Prawo zamówień publicznych i niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz ogłoszeniach dot. postępowania, odwołania do „Zamawiającego”, dot. każdorazowo Inwestora Zastępczego - Poznańskie Inwestycje Miejskie Spółka z o.o.
Tak jak w nagłówku.
Tak jak w nagłówku.
„Wykonanie prac projektowych polegających na opracowaniu dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz kosztorysu inwestorskiego dla remontu nawierzchni jezdni w ramach zadania: „Przebudowa ulicy Czernichowskiej w Poznaniu”, wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego.”
71320000-7 usługi inżynieryjne w zakresie projektowania,
71330000-0 różne usługi inżynieryjne,
71248000-8 nadzór nad projektem i dokumentacją,
71520000-9 usługi nadzoru budowlanego,
71000000-8 usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne,
Tak. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego, polegających na powtórzeniu podobnych usług.
Poznań
główny przedmiot: 71320000-7 usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
Wartość zamówienia nie przekracza kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych. Szczegółowy zakres zamówienia został wskazany w SIWZ wraz z załącznikami.
Zamawiający określa następujące terminy realizacji poszczególnych etapów przedmiotu zamówienia:
Etap pierwszy: 40 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy - Wykonawca przekaże uzgodnioną z ZDM koncepcję celem opiniowania zgodnie z zarządzeniem nr 537/2013/P Prezydenta Miasta Poznania,
Etap drugi: 100 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy - Wykonawca przekaże Zamawiającemu zaopiniowaną, uzgodnioną i kompletną koncepcję,
Etap trzeci: 200 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy - Wykonawca przekaże Zamawiającemu ostateczną Decyzję o środowiskowych uwarunkowaniach,
Etap czwarty: do dnia 31 maja 2017 r. – Wykonawca przekaże kompletną dokumentację projektową budowlano - wykonawczą wraz z kompletem dokumentów niezbędnych do uzyskania decyzji pozwolenia na budowę, przedmiar robót, przedmiar robót-oferta, specyfikację techniczną wykonania i odbioru robot budowlanych, kosztorys inwestorski,
Etap piąty: do dnia 31 sierpnia 2017 r. – Wykonawca przekaże ostateczną decyzję pozwolenia na budowę,
Etap szósty: do 30 września 2018 r. – planowane zakończenie sprawowania nadzoru autorskiego (przyjęto, że nadzór autorski sprawowany będzie począwszy od dnia zawarcia umowy na roboty budowlane i będzie trwał nieprzerwanie do momentu czynności odbioru końcowego i uzyskana pozwolenia na użytkowanie włącznie z uwzględnieniem możliwości podziału na odcinki realizacji inwestycji).
Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia Wadium w kwocie 4.000,00 pln
9. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy:
9.1 nie podlegają wykluczeniu,
9.2 spełniają następujące warunki dotyczące (numeracja zgodnie z numeracją SIWZ):
9.2.1 kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej:
Zamawiający nie stawia warunku w w.w. zakresie.
9.2.2 sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w wysokości nie mniejszej niż 200.000,00 PLN (lub równowartość tej kwoty w przypadku walut innych, niż złoty polski, obliczoną przy uwzględnieniu średniego kursu waluty obcej podanego przez Narodowy Bank Polski dla dnia wystawienia polisy lub innego dokumentu potwierdzającego zawarcie umowy ubezpieczenia).
9.2.3 zdolności technicznej lub zawodowej.
(1) Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie), wykonał należycie:
co najmniej 3 projekty budowlane i wykonawcze lub projekty budowlano-wykonawcze branży drogowej (budowa nowej drogi / ulicy lub rozbudowa lub przebudowa istniejącej drogi / ulicy) wraz z infrastrukturą: odwodnieniem, gdzie długość zaprojektowanej drogi / ulicy jest nie mniejsza niż 1000 m.,
(2) Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował następującymi osobami:
Główny projektant - koordynator prac: specjalność budowlana: inżynieryjna drogowa; min. staż projektowy - 5 lat; doświadczenie - liczba wykonanych projektów w odpowiedniej specjalności dot. projektów branży drogowej: 3 (budowa nowej drogi / ulicy lub rozbudowa lub przebudowa istniejącej drogi / ulicy) o długości minimum 1000 m.,
Projektant robót drogowych - specjalność budowlana: inżynieryjna drogowa; min. staż projektowy - 3 lata; doświadczenie - liczba wykonanych projektów w odpowiedniej specjalności dot. projektów branży drogowej: 2, w tym minimum 1 projekt z branży drogowej (budowa nowej drogi / ulicy lub modernizacja lub rozbudowa lub przebudowa istniejącej drogi / ulicy) o długości minimum 1000 m.,
Projektant robót sanitarnych - specjalność budowlana: instalacyjna w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych; min. staż projektowy - 5 lat; doświadczenie (liczba wykonanych projektów w odpowiedniej specjalności) - 3.
Uwaga 1: staż projektowy ustala się licząc lata kalendarzowe łącznie z rokiem uzyskania uprawnień do roku 2016 włącznie.
Uwaga 2: ww. projektanci muszą posiadać uprawnienia projektowe bez ograniczeń, zgodne z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2013r. poz. 1409 ze zm.).
Uwaga 3: Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia funkcji Projektantów (za wyjątkiem Głównego projektanta) w przypadku gdy ta sama osoba posiada wymagane uprawnienia oraz doświadczenie w więcej niż jednej specjalności.
Uwaga 4: Oceniając doświadczenie wskazanych przez Wykonawcę osób, które wykonywać będą funkcje projektantów, Zamawiający uzna wyłącznie doświadczenie nabyte na stanowisku projektanta i/lub współprojektanta. Nie zostanie uznane doświadczenie nabyte w ramach pełnienia obowiązków osoby sprawdzającej projekt.
Uwaga 5: za uprawnienia budowlane odpowiadające wyżej określonym uznane zostaną uprawnienia, które wydane zostały na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu – EFTA (strony umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym), z zastrzeżeniem art. 12 a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane oraz ustawy z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2008 r. nr 63, poz. 394).
W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, określonych w Pkt 9 oraz wykazania braku podstaw do wykluczenia, Wykonawcy muszą złożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty:
10.1.1 aktualne na dzień składania ofert oświadczenia w zakresie wskazanym w Załączniku nr 6 i 7 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniach będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Oświadczenia te Wykonawca składa zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 6 i 7 do SIWZ.
10.1.2 W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w pkt 10.1.1 składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te mają potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
10.1.3 Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w pkt 10.1.1.
10.1.4 zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w pkt 9.5.1 i 9.5.4 SIWZ – jeżeli Wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego.
Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy, jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 11 do SIWZ.
Dokumenty składane na wezwanie Zamawiającego.
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie, aktualnych na dzień złożenia, następujących oświadczeń lub dokumentów:
zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Ustawy;
wykazu usług wykonanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy, sporządzonego zgodnie z Załącznikiem nr 8 do SIWZ;
wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, sporządzonego zgodnie z Załącznikiem nr 9 do SIWZ;
dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego;
dokumentów dotyczących podmiotu trzeciego, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby, warunków udziału w postępowaniu – jeżeli Wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego.
Wykonawca składa wraz z formularzem oferty:
Formularz Ofertowy sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do SIWZ,
Opis działań Wykonawcy w celu zapewnienia najwyższej jakości realizacji przedmiotu zamówienia – szczegółowe wymagania zawarte w pkt 19 SIWZ,
Oświadczenia, o których mowa w pkt 10.1 SIWZ według wzoru stanowiącego Załącznik nr 6 i 7 do SIWZ,
Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy (Wykonawców występujących wspólnie), o ile ofertę składa pełnomocnik,
Wykaz doświadczenia Członków zespołu projektowego w ramach kryteriów oceny ofert (Załącznik nr 10 do SIWZ)
Zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w pkt 9.5.1 i 9.5.4 SIWZ – jeżeli Wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego (Wzór wg zał. Nr 12 do SIWZ).
Zamawiający dokona wyboru oferty najkorzystniejszej w oparciu o kryteria:
a) najniższa Cena - waga 60 %,
b) jakość – 20 %
c) doświadczenie członków zespołu projektowego – waga 20 %,
Dostępna do: 6 grudnia 2016 r. do godz. 10:00
6 grudnia 2016r., godz. 10:05, siedziba Poznańskich Inwestycji Miejskich sp. z o.o.
Nie